Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Ave Angel

   Κάτι με έπιασε και είπα να γράψω κάτι στον απόηχο της πλέον καθιερωμένης σαββατιάτικης εξόδου....

   Μπορεί πλέον να έχω παρατήσει το blog λίγο, μπορεί να μην μπαίνω τόσο συχνά, μπορεί να μην διαβάζω όσες πανέμορφες αναρτήσεις διάβαζα παλαιότερα όμως μη νομίζετε ότι δε σας σκέφτομαι και δε σας αναπωλώ....

    Θα 'θελα η μέρα να είχε 30 ώρες μόνο και μόνο για να προλαβαίνω να διαβάζω blog, βιβλία και να βλέπω ταινίες....

   Ίσως να είναι και η μουσική που ακούω τώρα.....ο Dvorak συναντάει το νέο κόσμο και μας χαρίζει μελωδίες με λαϊκό αλλά και παραδοσιακό χαρακτήρα....με έκανε να αναπολήσω περασμένες εποχές....

    Νιώθω μάλιστα ότι ο χρόνος περνάει δίχως να τον εκμεταλλεύομαι στο μέγιστο ωστόσο το πρόγραμμά μου είναι πάντα γεμάτο....

    Είναι τόσο εύκολο να καταβληθεί κανείς από συναισθήματα αλλά και τόσο εύκολο να τα διώξει...δεν νομίζει ότι θα μπορέσει κάποιος να μου το εξηγήσει αυτό όπως και δε θα μπορέσει να μου εξηγήσει την τραγική ειρωνεία του έρωτα....Θεωρούσα τον εαυτό μου πάντα το θύμα κοίτα όμως που θα γίνω και θύτης....

   Τόσα πράγματα κατακλύζουν το μυαλό μου όμως ένα μου έρχεται να πω...Ξέρετε τι σημαίνει το ψευδώνυμό μου? Avengeil = Ave Angel  χαίρε άγγελε δηλαδή,... χαίρε τελειότητα που μας θωρείς αλλά δε μας αφήνεις να σε αγγίξουμε όσο και αν σε ποθούμε και που μας κοιτάς με το περιπαικτικό βλέμμα σου στέλνωντάς μας σε δυσοίωνα μονοπάτια.....


4 σχόλια:

  1. Μας έλειψες,αγγελούδι... Μας έλειψαν οι αναρτήσεις σου... :)
    Πρέπει να μιλήσουμε, δεν πάει άλλο... Ως τότε, καλή υπόλοιπη Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο εύκολο είναι να χαθεί προσωρινά μια επικοινωνία...Είτε είναι μεταξύ blog και αναγνωστών ή μεταξύ ανθρώπων....
    Αλλά κράτα το προσωρινά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλά έκανες και επέστρεψες!
    " Είναι τόσο εύκολο να καταβληθεί κανείς από συναισθήματα αλλά και τόσο εύκολο να τα διώξει..."
    Καλό μου φαίνεται αυτό! Συχνά χρειάζεται και να διώχνουμε συναισθήματα...
    Όμορφο και το κομμάτι που επέλεξες.
    Τι να πω; Εύχομαι να έχεις χρόνο να είσαι εδώ μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που είδα τούτο το σχόλιο και όσο για τον dvorak δεν μπορεί παρά να μην υποκλιθώ.....
    Ναι μεν πρέπει να διώχνουμε συναισθήματα αλλά μάλλον δεν πρέπει και να τα αγνοούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή