Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Στοχασμοί και όνειρα...

Άτομα κάθονται και μου μιλούν
και εγώ τους κοιτάω μα είμαι αλλού...
Ιδέες παρουσιάζονται εμπρός μου
και επιχειρώ να τις καταλάβω ψάχνοντας το φως μου.

Ώρες ώρες σκέφτομαι πώς ίσως η ανθρώπινη ψυχή να μην έχει ενδιαφέρον...
πώς ίσως τα ανθρώπινα πάθη να περιορίζονται μονάχα στα σαρκικά...
απορρίπτω αμέσως όμως αυτή τη σκέψη και αρχίζω να ονειρεύομαι.

Να ονειρεύομαι συζητήσεις γεμάτες πάθος
και φιλιά γεμάτα ενδιαφέρον...
Κάποια στιγμή ο κόσμος γύρω μου θα νιώσει την πραγματική αγάπη
και θα καταλάβει τότε πόσο περιοριζόταν ο νους του...

Μπορεί να μην συμφωνείτε μαζί μου
αλλά σκεφτείτε το εξής:
τι έιναι στο κάτω-κάτω ένα ζευγάρι το οποίο δεν καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον 
και το οποίο είναι μαζί μόνο για τις σαρκικές απολαύσεις???

                                                                                 ...αδημωνόντας για ζωή Avengeil

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου